reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Haladová

Ivana Haladová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Otázka viery

Ivana Haladová

Otázka viery

Už dosť dlho si kladiem otázku, ktoré náboženstvo je to pravé. Po dlhom uvažovaní som dospela k názoru, že žiadne. Teraz nechcem nabádať k ateizmu, len to podrobnejšie rozpitvať...

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Diagnóza psíčkar

Ivana Haladová

Diagnóza psíčkar

táto diagnóza je celosvetovo rozšírená a neliečiteľná. Našťastie, nie je smrteľná. Práve naopak, predlžuje a obohacuje život.

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nový člen rodiny

Ivana Haladová

Nový člen rodiny

Môj život sa od základov zmenil v prvý deň prázdnin pred dvoma rokmi. Ráno sa začalo tak ako vždy, keď netreba ísť do školy. Kto mohol tušiť, že to bolo posledný raz, čo som vstala o desiatej a v pokoji sa naraňajkovala?

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nádherný deň

Ivana Haladová

Nádherný deň

Raz ráno som sa zobudila a tak ako zvyčajne som vyliezla z postele s pocitom, že pár hodín spánku navyše by mi neuškodilo. Dovliekla som sa do kuchyne, nahádzala do seba raňajky a s pocitom krivdy sa vydala do školy. V duchu som si stále predstavovala, aké krásne by to bolo, keby som teraz ležala v teplých perinách...

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu